Aftonbladet skriver om Vemringde.se

Idag har Aftonbladet två artiklar om telemarketing och hur konsumenter genom tjänster som vemringde.se ”tar tillbaka kontrollen”.

Vemringde.se har nu funnits i drygt två år och allt fler börjar använda sig av våra tjänster vilket vi naturligtvis tycker är otroligt roligt. Extra kul blir det när Aftonbladet uppmärksammar en.

Det är uppenbart att telefonförsäljning engagerar och framförallt irriterar många, artiklarna har redan efter bara några minuter väldigt många kommentarer, på Aftonbladets Facebooksida berättar Rosie Salman:

Jag har dålig erfarenhet av försäljare överlag.
Priset tar dock Atlas Nutrition som ringde för en månad sedan och sökte min dotter som gick bort för 8 år sedan……………..

Helt otroligt att företag kan ha så dåligt uppdaterade register, det är bland annat denna typ av företag som gör att branschen har ett sådant skamfilat rykte.

Vad är din värst erfarenhet?

Detta kanske är intressant?

Om Carl-Fredrik Herö (visa alla inlägg)

Carl-Fredrik Herö arbetar till vardags på Elvenite AB i Karlstad som Web Architect. Där hjälper han företag att bli mer effektiva genom bättre interna samarbetsverktyg, intranät och wikis.
This entry was posted in I media, Nyheter, Telemarketing and tagged , . Bookmark the permalink.